Miért van szükség Budapesten is egy SmartNinja programozóiskolára?
A kérdést inkább úgy lenne érdemes feltenni, hogy eddig miért nem volt SmartNinja Budapesten? 🙂 De az apró viccet félretéve igazából számos okunk volt rá, hogy csatlakozzunk egy immár egész Európán átívelő képzési rendszerhez, valamint Magyarországon elsőként valósítsuk meg egy franchise programozói iskola bevezetését.
A legfontosabb ok: mindenkinek szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy egy egyre gyorsuló ütemben változó világban élünk. Naponta jelennek meg vagy tűnnek el új szakmák. A földből gombamód nőnek ki informatikai nagyvállalatok. Akik pedig nem követik szorosan a világ változásait, nem tudnak majd lépést tartani ezzel a növekedéssel. Ez a megállapítás pedig az informatikai szektorra hatványozottan igaz.
Az utánpótlási probléma: a klasszikus felsőoktatási intézmények sem tudják tartani a lépést a változással és nem képesek évente annyi jól képzett és keresett informatikai szakembert (illetve a mi esetünkben fejlesztőt) a piacra engedni, amennyit az iparág elbírna. Nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon is hiány van programozókból. Ha pedig az intézmények nem képesek olyan ütemben fejlődni, mint az IT-szektor, akkor nem lesznek képesek jól képzett programozókkal sem ellátni a piacot.
A megoldás: szerencsére a szakma rájött, hogy nem attól lesz valaki jó fejlesztő, hogy diplomákat gyűjt magának, hanem attól, hogy megfelelő színvonalú, alapos és gyakorlatorientált képzésben részesül.
Hiszünk abban, hogy mindenkinek vannak olyan rejtett képességei, amelyek az idő folyamán sajnos elveszhetnek a hagyományos oktatási rendszer struktúrája miatt. Mi abban szeretnénk segítséget nyújtani, hogy a fiatalok újra fel tudják fedezni magukban ezeket a képességeket.
Miért döntött úgy a Brandlift hogy elindítja a SmartNinja képzést Budapesten is?
A Brandlift egy 20 fős full service digitális szemléletű ügynökség, amelynek célja a széles körben ismert magyar és nemzetközi márkák üzleti és marketing eredményeinek javítása. Büszkék vagyunk arra, hogy a cég 7 éves fennállása alatt olyan márkák digitális jelenlétén dolgozhattunk, mint a KFC, Pizza Hut, Nike, Fressnapf, Erste Bank, Hyundai, Land Rover, Jaguar, VIASAT, Viacom, Carglass, Sberbank, Citibank, Herbalife, Bátor Tábor vagy az Amnesty International.
A fent említett okokon túl, mi a saját bőrünkön is érezzük, hogy egy hatékony digitális csapat kialakítása egyrészt mekkora kihívás, másrészt mekkora lehetőség. Fontos volt számunkra az is, hogy egy olyan képzést valósítsunk meg Magyarországon, amely már nemzetközileg is bizonyított. A SmartNinja jelenleg 7 országban (Ausztriában, Szlovéniában, Horvátországban, Szlovákiában, Lettországban, Spanyolországban és Portugáliában) működik, ezáltal egy olyan friss és nagyon részletes tudásbázissal, valamint képzési ismeretekkel rendelkezik, amely óriási előnyt jelent a gombamód szaporodó, de sokszor alacsony színvonalú programozóiskolához képest.
Örömmel léptünk és léptünk be tehát, a célunk pedig az, hogy 5 éven belül 1000 olyan fejlesztőt küldjünk a piacra, akik hosszú távon is szívesen maradnak a megszerzett hivatásuknál.
A SmartNinja Budapest csapata

Jankovits Ádám (Manager)

Sultz Ödön (Operation)

Bartos Dávid (Marketing)
-jpg1509725556.jpeg)
Fodor Gábor (Oktató, Kódoló Ninja)

Béres Csanád (Oktató, Kódoló Ninja)
Reméljük, hamarosan találkozunk. Ha bármi kérdésed van/lesz, küldj nekünk üzenetet a kapcsolat oldalon keresztül. Köszönjük!